Szkołę prowadzi
znajdź nas na
Facebooku

Najnowsze aktualności:

Ciąg dalszy rozgrywek tenisowych - Srebrne dziewczyny 2 Srebrne dziewczyny 2 Ciąg dalszy rozgrywek tenisowych miał miejsce 18 października na Hali MOSiR w Łaziskach Górnych gdzie  odbył się Rejonowy Turniej Tenisa Stołowego dziewcząt szkół ponadgimnazjalnych. Nasze reprezentantki: Weronika Meyer, Magdalena Szczyrba oraz Monika Kantor zajęły 2 miejsce czytaj dalej...
Sztafetowe biegi przełajowe Sztafetowe biegi przełajowe W dniu 16 października w Łaziskach Górnych odbyły się Sztafetowe biegi przełajowe szkół  ponadgimnazjalnych. Nasza męska sztafeta pokazała moc i zdecydowanie wygrała powiatową rywalizację. W klasyfikacji rejonowej nasza reprezentacja po rewelacyjnych biegach (6x1500m) ze stratą pięciu sekund do zwycięscy uplasowała się na drugim miejscu czytaj dalej...
Akcja Honorowego Krwiodawstwa na terenie ZSP w Ornontowicach Akcja Honorowego Krwiodawstwa na terenie ZSP w Ornontowicach. Za tydzień w przyszły czwartek 25 X   na boisku szkolnym będzie ambulans ze stacji krwiodawstwa w Pszczynie. Zapraszamy dorosłych uczniów z dokumentem z numerem PESEL oraz inne dorosłe osoby, mieszkańców Ornontowic do oddania krwi czytaj dalej...
Relacja z Hamburga cz.2 Podczas kolejnych dni pobytu w Hamburgu:- mieliśmy zakręconą kolację w restauracji Rollercoaster, - odbyliśmy rejs statkiem po porcie, - odwiedziliśmy Fabrykę Czekolady gdzie zasmakowaliśmy wyrobów z czekolady, - oglądaliśmy Katedrę St. Michael nocą. Ostatni dzień w Hamburgu spędziliśmy w parku japońskim czytaj dalej...
Srebrne dziewczyny i chłopcy z brązem w tenisie stołowym Srebrne dziewczyny i chłopcy z brązem W dniu 11 października na obiekcie sportowym w Łaziskach Górnych odbył się Powiatowy Turniej Tenisa Stołowego dziewcząt i chłopców szkół ponadgimnazjalnych. Nasze reprezentantki  Weronika i Magda po emocjonujących meczach zajęły 2 miejsce i uzyskały awans do zawodów rejonowych, a chłopcy: Dawid, Mateusz i Maciek z brązowymi medalami zakończyli swoją rywalizację czytaj dalej...
Pigmalion w Chorzowskim Centrum Kultury Z literaturą brytyjską za pan brat Jak co roku w październiku na deskach Chorzowskiego Centrum Kultury  odbył się profesjonalny spektakl anglojęzyczny w wykonaniu TNT Theatre Britain.  Nasi uczniowie, tradycyjnym zwyczajem, reprezentowali szkołę w tym prestizowym przedstawieniu. Tegoroczna produkcja teatralna była inscenizacją klasycznego dzieła wybitnego przedstawiciela literatury brytyjskiej (a właściwie irlandzkiej) George’a Bernarda Shaw’a p czytaj dalej...
Szkoła Niepodległej - konkursy 11 listopada 1918 roku obchodzić będziemy 100 rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. W związku z tym zapraszam wszystkich chętnych uczniów do udziału w ogólnopolskim konkursie. Realizując kilka zadań nasza szkoła może otrzymać zaszczytny tytuł Szkoły Niepodległej czytaj dalej...
Relacja z Hamburga cz.1 Uczniowie naszej szkoły przebywają aktualnie w Hamburgu na wymianie polsko-niemieckiej. Oto relacja z pierwszych dni spotkania z młodzieżą ze szkoły w Neuss. Po szczęśliwej podróży i powitaniu z grupą niemiecką przyszedł czas na zwiedzanie Hamburga!Wspaniała pogoda sprzyja zwiedzaniu! Oprócz ratusza i filharmonii z 2100 miejsc siedzących zachwycił nas cudowny świat miniatur czytaj dalej...
Konkurs: Turystyczne atrakcje świata i Polski ŚWIATOWY DZIEŃ TURYSTYKI 27 września 2018 r. obchodziliśmy w naszej szkole Światowy Dzień Turystyki. Z tej okazji zorganizowaliśmy międzyklasowy KONKURS TURYSTYCZNY: "Turystyczne atrakcje świata i Polski".Do konkursu przystąpiło 13 osób. Byli to uczniowie kształcący się w zawodzie: technik hotelarstwa czytaj dalej...

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach
Wszelkie prawa do materiałów na tej stronie zastrzeżone